محصولات نمایندگی زیمنس

خدمات نمایندگی زیمنس

تعمیر قطعات

تعمیرات تجهیزات اتوماسیون صنعتی اعم ازسی پی یو زیمنس، تعمیرات ماژول های دیجیتال، تعمیرات ماژول های آنالوگ، تعمیرات ماژول های شبکه اترنت و پروفی باس و همچنین سافت استارتر زیمنس، درایو زیمنس ودیگر محصولات نمایندگی زیمنس ایران

جزئیات بیشتر

دانلود نرم افزار

در این بخش شما می توانید تمامی کاتالوگ های محصولات زیمنس را که توسط نمایندگی زیمنس در ایران جمع آوری شده دانلود نمایید و مورد استفاده قراردهید.

جزئیات بیشتر

دانلود کاتالوگ

تمامی کاتالوگ های محصولات زیمنس را که توسط نمایندگی زیمنس در ایران جمع آوری شده دانلود نمایید و مورد استفاده قراردهید.

جزئیات بیشتر

مشاوره رایگان

در این بخش، خدماتی اعم از مشاوره نمایندگی زیمنس ایران جهت انجام پروژه اتوماسیون صنعتی زیمنس وفشار ضعیف زیمنس و ساخت تابلو برق های صنعتی و همچنین سوالات فنی مصرف کنندگان وکاربران زیمنس ارائه می گردد.

جزئیات بیشتر

مقالات نمایندگی زیمنس

آموزش نرم افزار تیاپورتال 40 دستور محاسباتی

آموزش نرم افزار تیاپورتال 40: دستور محاسباتی

دستورات محاسباتی همانطور که از نامشان هم مشخص است، در جهت انجام محاسبه بر روی متغیرهای دارای دیتاتایپ عددی می باشد. برای دیدن انواع دستورات محاسباتی بخش Math Function باز نمایید. در این مقاله دستورات تعریف شده اند. با زیمنس کنترل همراه باشید.

آموزش نرم افزار تیاپورتال 39 مشخصات انواع Counter

آموزش نرم افزار تیاپورتال 39: مشخصات انواع Counter

در نرم افزار TIA سه نوع کانتر ارائه شده در نرم افزار STEP7 V5.x به همراه کانترهای IEC ارائه شده اند. در این مقاله به بررسی مشخصات کانترها می پردازیم، با نمایندگی زیمنس همراه باشید.

آموزش نرم افزار تیاپورتال 38 دستورات شمارنده

آموزش نرم افزار تیاپورتال 38: دستورات شمارنده

دستورات شمارنده ( Counter) در پروژه کاربرد زیادی دارند. در این قسمت از آموزش 6 مدل کانتر را معرفی و شرح داده ایم. خصوصیات مشترک کانترهای IEC را در این مقاله نام بردیم. با زیمنس کنترل همراه باشید.

آموزش نرم افزار تیاپورتال 37 ویرایش Tag ها

آموزش نرم افزار تیاپورتال 37: ویرایش Tag ها

در این مقاله می توانید نحوه ویرایش تگ ها و همچنین تغییر آدرس و دیتا تایپ را آموزش ببینید. این تغییرات تگ ها در زمان برنامه نویسی ممکن است رخ دهد. در نتیجه این آموزش الزامی است و برروی لینک کلیک نمایید.

آموزش نرم افزار تیاپورتال 36 منطق And و Or

آموزش نرم افزار تیاپورتال 36: منطق And و Or

منطق AND به معنای و در زبان LAD با سری کردن تیغه ها می باشد. همچنین OR منطقی به معنای یا می باشد، درزبان LAD هم با موازی کردن تیغه ها کاربرد دارد.

آموزش نرم افزار تیاپورتال 35 المان های پایه

آموزش نرم افزار تیاپورتال 35: المان های پایه

معرفی المان های پایه در نرم افزار TIA در این مقاله شرح داده است. این المان ها پایه و مهم هستند. برای مطالعه آنها بر روی لینک کلیک نمایید.

با عضویت در خبرنامه از آخرین مطالب مطلع شوید.